lørdag 26. januar 2013

Jeg vet ikke helt, jeg

Jeg skriver og skriver, men jeg sletter alt sammen. Jeg har så lyst på noen å prate med, noen å fortelle alt til, forklare meg, få noen andres synspunkter. Så jeg kommer hit, og så prøver jeg å skrive. Og så gir jeg opp. 

Sletter alt igjen, eller kopierer det i et privat dokument og lagrer det på macen min. Klarer ikke formulere meg riktig, klarer ikke få frem det jeg vil, klarer fint lite. 
Ingen å prate med for tiden. Det er en egoistisk tanke, det er jo ikke sånn at jeg ikke har venner. Men det går bare ikke å prate, ikke ordentlig. Ikke meningsfylt. 

Men jeg vet ikke helt, jeg. Ser på Pulp Fiction, føler meg... ikke ensom, men tom? Noe sånt. 
Det går greit, egentlig. Det er vel bare sånn det er.

7 kommentarer:

  1. Jeg så også på Pulp Fiction i kveld. Jeg er også tom. Og ganske ensom.

    SvarSlett
  2. kanskje du egentlig ikke trenger så mange ord
    Yoda sa noe om enkelhet jeg ikke husker akkurat nå, jo
    "all things are simple, at their heart"

    :) fra meg
    flakse flakse fra Chiroptera

    SvarSlett
  3. Dette høres litt for kjent ut. Jeg håper du finner noen å snakke med snart, og husk at selv om du ikke føler at du har noen å snakke med så har du jo venner, som du sier, og jeg synes ikke at du skal kvie deg for å ta dem i bruk. Tro meg, venner setter pris på å bli tatt i bruk om du trenger noen å snakke med. Er de gode merker de det, som regel, selv om ikke alle tør å spørre. Om ikke kan du bare fortelle at du vil snakke om noe, at det er vanskelig, og så kan dere bare henge. Jeg har funnet ut at det hjalp en god del - for meg i alle fall. Og så kommer det litt etterhvert. Men nå er man jo ulike da, så ulike ting fungerer. Innimellom er det fint å være for seg selv også. Ellers så er jo dokumenter og nettet et ålreit sted å rable ned noen tanker på, om du føler det hjelper. Jeg synes også at Tarrantino har en beroligende effekt mot sånne følelser, det være seg Pulp Fiction, Kill Bill eller Inglorious Basterds for min del. Hah. Dette ble en rotete kommentar, altså. Ha en fin dag, du.

    SvarSlett
  4. du må nesten bare hoppe i det og håpe at universtet hører deg..

    SvarSlett
  5. kom hit! om enn bare på fest. jeg tror det blir fint (hvis du vil)

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, jeg vil, jeg vil! Jeg tror det hadde vært fryktelig fint

      Slett
  6. Men hvordan går det med deg nå?

    SvarSlett