onsdag 2. januar 2013

Det er rart å tenke på at lille julaften lå jeg sammenkrøllet i sengen min og hadde det helt forferdelig, og nå husker jeg ikke nøyaktig hvorfor engang. Verden går veldig opp og ned noen ganger. Det er rart. Alt er litt rart. Men det er sånn verden er.

Jeg er her, altså. Og jeg har det ganske fint. (Jul er alltid litt værre enn vanlig, for jeg liker ikke jul så godt, men idag er det ikke jul, det er et nytt år, og det er andre januar så man er ikke fyllesjuk, bare influensaen igjen, men den forsvinner den også)

Godt nyttår, alle sammen

1 kommentar:

  1. Verden går absolutt opp og ned. Kanskje det er slik det er å være menneske? I så fall er det spesielt at ingen har fortalt oss det. Jul kan være vanskelig. Jeg håper januar og februar blir bedre. Det fortjener du. Alt godt i det nye året.

    SvarSlett