mandag 16. januar 2012

Jeg skulle ønske jeg var god nok.

5 kommentarer:

  1. å være "god nok" handler om definisjoner.
    idealer som noen har satt, men som ikke alltid er det beste å være.
    (men jeg føler meg heller ikke god nok)

    SvarSlett
  2. Du er du er du er, for noen er du det og jeg nekter å tro at de som ikke syns du er god nok er gode nok for deg. Og om du selv ikke syns du er god nok så tar du enkelt og greit feil. Du er bra!
    Men jeg kjenner følelsen alt for godt og skjønner hvordan du tenker, men altså, nei. Du er god nok.

    SvarSlett
  3. Jeg kjenner ikke deg, men om jeg skal tippe så vil jeg faktisk si at du sannsynligvis er for bra... :)

    SvarSlett
  4. Drit i å skrive det der, drit i å tenk det. Du er god nok. Du er faen meg god nok. Ok? Kan du tro på meg, eller i det minste prøve? Ingen skal få fortelle deg noe annet, minst av alle deg selv.

    SvarSlett
  5. Du er god nok. Det er han som ikke er god nok. Du vil innse det når alt det vonde er over.

    SvarSlett